Regulamin w pigułce dla uczestników biegu Łubowo odDYCHA

  • Dodano: 2024-05-17 22:43:00
  • 254 wyświetleń
  • Drukuj

KILKA WAŻNYCH INFORMACJI DLA BIEGACZY 1. Jesteś zarejestrowanym zawodnikiem – Twoje dane figurują na liście startowej. - przyjdź do Biura Zawodów – 17 maja w Urzędzie Gminy Łubowo – 15.00 – 18.00, 18 maja przy boisku za budynkiem Urzędu Gminy Łubowo – 10.00 – 14.15 - odbierz pakiet startowy - możesz skorzystać z depozytu na mecie – wyraź taką chęć w Biurze Zawodów - na parkingu przed Urzędem Gminy poczekaj na oznakowany autobus, który zawiezie Cię na miejsce Startu – będą trzy kursy: ok. 13.00, 13.40 i ostatni o 14.10 – pamiętaj autobusy mają ograniczoną pojemność – nie czekaj na ostatni kurs – na Starcie też jest fajnie - lub pojedź własnym transportem na miejsce Startu – nowy budynek Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy - na Starcie, w namiocie „informacji zawodów” możesz uzyskać niezbędne informacje, skorzystać z depozytu mobilnego (zalecamy jednak byś korzystał z depozytu na mecie) - możesz wziąć udział we wspólnej rozgrzewce – 14.30 a później wg własnych zasad przygotować się do biegu - ustaw się w obszarze startowym stosując do wskazówek organizatora - START o 15.00- przebiegnij wyznaczoną trasę – pamiętaj, na końcu pętli, na Małym Skansenie wyznaczono pośredni pomiar czasu w pobliżu wiatraka – nie możesz skracać trasy bo zostaniesz zdyskwalifikowany - punkty odżywcze (napoje) będą się znajdowały na około 2,5; 5; 7,5 kilometrze oraz na mecie. - zawodników obowiązuje limit czasu wynoszący 90 minut - na mecie odbierz zasłużony medal, wodę i odpocznij w strefie chillout dla zawodników – posil się w Strefie Biegacza i czekaj na rozdanie nagród, losowanie nagród dodatkowych a także korzystaj z atrakcji naszego pikniku, zapraszamy! - do 18.00, w biurze zawodów możesz odebrać rzeczy pozostawione wcześniej w jednym z dwóch depozytów Koniecznie wróć za rok ! 2. Nie ma Cię na liście bo zdecydowałeś się wystartować w ostatniej chwili – nic straconego mamy kilka miejsc w zapasie (do opłacenia na miejscu). - przyjdź do Biura Zawodów z dokumentem tożsamości – zarejestruj się, opłać uczestnictwo, podpisz oświadczenie i obierz numer startowy - postępuj zgodnie z pozostałymi instrukcjami z pkt 1 3. Parkingi, toalety – START (Dziekanowice) – znajdziesz parking w najbliższym sąsiedztwie Startu, obok lub naprzeciwko budynku Muzeum - META (Łubowo)- prosimy o skorzystanie z parkingów przy Bibliotece i Centrum Kultury w Łubowie a także parkowanie wzdłuż ulic, zgodnie z przepisami i poleceniami służb (z każdego z tych miejsc dojdziesz do Urzędu Gminy w kilka minut). UWAGA: Parkingi przed Urzędem oraz na zapleczu zostają na czas imprezy wyłączone z użytkowania, gdyż zajmą je autobus oraz pojazdy służb ratowniczych i organizatorów. - toalety na Starcie – TOYTOY oraz zaplecze sanitarne budynku Muzeum w Dziekanowicach - toalety na Mecie – TOYTOY oraz zaplecze szatniowe przy boisku 4. Zabezpieczenie medyczne: Na każdym punkcie żywieniowym znajduje się apteczka, w każdym aucie Straży Pożarnej znajduje się zestaw pierwszej pomocy, w zabezpieczeniu biegu bierze udział kilku wykwalifikowanych ratowników medycznych- funkcjonariuszy OSP, rozstawionych wzdłuż trasy. Na samym końcu biegu poruszać się będzie karetka z właściwym zabezpieczeniem medycznym. UWAGA! W razie potrzeby udzielenia pomocy skorzystaj z BARDZO WAŻNEGO NUMERU, który zapisz sobie lub zapamiętaj: 693 203 200 Podaj zwięźle gdzie Ty lub ktoś potrzebujący pomocy się znajduje, wskazując orientacyjnie kilometr, który pokonałeś lub punkt orientacyjny, opisz krótko co się stało. Nasz koordynator natychmiast wyśle pomoc. Informujemy, że o naszym biegu został powiadomiony Szpital Pomnik Chrztu Polski w Gnieźnie. 5. Masz pytania już dziś? Zadzwoń: 61 4275920, 881 941 360 lub napisz bieganie@lubowo.pl (mail w dniu zawodów może nie zostać odebrany, więc śmiało dzwoń . Do zobaczenia!!!