Komunikat
STAROSTY GNIEŹNIEŃSKIEGO
o zmianach w działalności punktów nieodpłatnej pomocy prawnej
i nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego
na terenie powiatu gnieźnieńskiego
W związku z przeciwdziałaniem zagrożeniom związanym z COVID-19, o których mowa w art. 1 i 2 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1842 z późn. zm.) oraz ogłoszonym stanem zagrożenia epidemicznego na terenie kraju informujemy, że:
w terminie od 1 do 26 lutego 2021 roku nadal zawieszona zostaje możliwość skorzystania z osobistej wizyty w NPP i NPO.
W tym okresie można korzystać z porad nieodpłatnej pomocy prawnej oraz nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego w sposób zdalny, wyłącznie drogą środków komunikacji na odległość tj. za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej wg harmonogramu:
Data dyżuru
|
Miejsce
|
Godziny
|
Prawnik i numer telefonu/e-mail
|
16 lutego 2021 r.
|
Łubowo
|
14.00-18.00
|
tel. 500354994 – tylko poradnictwo obywatelskie
|
19 lutego 2021 r.
|
Łubowo
|
09.00-13.00
|
tel. 663222348
|
23 lutego 2021 r.
|
Łubowo
|
14.00-18.00
|
tel. 500354994 – tylko poradnictwo obywatelskie
|
26 lutego 2021 r.
|
Łubowo
|
09.00-13.00
|
tel. 607992068
e-mail: radca.prawny@poczta.onet.eu
|
W celu skorzystania z nieodpłatnej pomocy prawnej należy:
-
zadzwonić pod wskazany w HARMONOGRAMIE numer telefonu lub przesłać na wskazany w HARMONOGRAMIE adres mailowy skan podpisanego wniosku o potrzebie uzyskania porady,
-
możesz przekazać anonimową opinię o udzielonej nieodpłatnej pomocy prawnej na adres e-mail: obywatelski@powiat-gniezno.pl, pomocprawna@powiat-gniezno.pl