Szanowni Państwo,
Zakład Ubezpieczeń Społecznych prowadzi aktualnie, w całym kraju, dwie ważne kampanie informacyjne. Jedna skierowana jest do osób opiekujących się dziećmi – kampania „Dobry start”, druga skierowana jest do osób starszych, które nie posiadają jeszcze rachunku bankowego – kampania „Bezpiecznie, Zdrowo, Bezgotówkowo”
W kampanii „Dobry start” staramy się dotrzeć z informacją do rodziców i opiekunów dzieci w wieku szkolnym. Osoby potrzebujące wsparcia przy składaniu elektronicznych wniosków mogły skorzystać z pomocy pracowników ZUS nie tylko w placówkach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, ale również w mobilnych punktach uruchomionych w placówkach Poczty Polskiej, KRUS i innych instytucjach państwowych. Więcej informacji na www.zus.pl.
W kampanii „Bezpiecznie, Zdrowo, Bezgotówkowo” staramy się pokazać jakie korzyści niesie wykorzystanie bezgotówkowej formy pobierania świadczeń, a także możliwości wynikających z korzystania z rachunku bankowego.
Bezgotówkowa forma pobierania świadczenia z ZUS może być szczególnie przydatna zwłaszcza w obecnej sytuacji związanej z COVID-19 .
Z wyrazami szacunku
Hanna Wanat
koordynator ds. komunikacji społecznej i edukacji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
II Oddział w Poznaniu
Wydział Organizacji i Analiz
Materiały do pobrania:
Materiał 1
Materiał 2
Materiał 3
Materiał 4
Materiał 5
Materiał 6