Badanie satysfakcji mieszkańców w związku z działającym w gminie posterunkiem Policji

  • Dodano: 2023-09-19 10:10:00
  • 825 wyświetleń
  • Drukuj

Dyrektor Departamentu Porządku i Bezpieczeństwa Wewnętrznego zwraca się z uprzejmą prośbą o udzielenie wsparcia w realizacji celów prowadzonej przez NIK kontroli planowej nr P/23/029 „Funkcjonowanie posterunków Policji”. Czynności kontrolne wykonywane są w okresie od czerwca do października 2023 r. i obejmują m.in. badanie świadomości i satysfakcji mieszkańców w związku z działającym na terenie gminy posterunkiem Policji, a także ich osobistych doświadczeń w kontakcie z policjantami oraz poczucia bezpieczeństwa.

Dla uzupełnienia badanego obszaru Departament prosi mieszkańców gminy o podzielenie się z NIK swoimi doświadczeniami i oceną sytuacji.

ANKIETA - KLIKNIJ TUTAJ

Ankieta jest w pełni anonimowa, a jej wyniki zostaną wykorzystane i zaprezentowane wyłącznie w formie zbiorczych zestawień.
Termin wypełniania ankiety upływa w dniu 15 października 2023 r.