Przewodniczący Komisji Przetargowej publikuje zmianę ogłoszenia związaną ze zmianą treści SIWZ w przedmiotowym postępowaniu
271.8.2017 Łubowo 14.07.2017r.
Zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- uzupełnienie do Programu Funkcjonalno - Użytkowego
Dotyczy przetargu:
„Zintegrowany niskoemisyjny transport w powiecie gnieźnieńskim - gmina Łubowo” w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.), Gmina Łubowo wprowadza modyfikację w treści SIWZ, jak poniżej:
- zmienia się treść ogłoszenia o zamówieniu
- załącza się uzupełnienie do PFU
- zmienia się treść wzoru umowy i SIWZ w części dot. opisu przedmiotu zamówienia
Zmiany dotyczą w szczególności:
- konstrukcji zjazdów do posesji na drodze rowerowej (zmieniona zostaje nawierzchnia z kostki brukowej na asfaltową),
- konstrukcji parkingu Park and Ride (zmieniona zostaje nawierzchnia z kostki brukowej na asfaltową)
- ilości ławek w ciągu drogi rowerowej
- konstrukcji nowej zatoki autobusowej na drodze wojewódzkiej (zmieniona zostaje nawierzchnia z kostki brukowej na asfaltową)
Termin składania ofert pozostaje bez zmian.
do pobrania:
- zmieniona siwz
- zmieniony wzór umowy
- uzupełnienie do PFU
- zmiana treści ogłoszenia opublikowana w BZP
Z poważaniem
Przewodniczący Komisji Przetargowej