Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Łubowo: Remont elewacji zewnętrznej wraz z termomodernizacją budynku Urzędu Gminy Łubowo, Gmina Łubowo
Numer ogłoszenia: 86802 - 2015; data zamieszczenia: 16.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łubowo , Łubowo 1, 62-260 Łubowo, woj. wielkopolskie, tel. 61 4275930, faks 61 4275858.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji zewnętrznej wraz z termomodernizacją budynku Urzędu Gminy Łubowo, Gmina Łubowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji zewnętrznej wraz z termomodernizacją budynku Urzędu Gminy w Łubowie polegający na skuciu tynków, uzupełnieniu brakujących tynków, ociepleniu nowej części budynku styropianem i ułożeniu struktury wraz z pomalowaniem elewacji farbami, wykonaniu gzymsów, demontażem i montażem nowych rynien i rur spustowych, dwuwarstwowym pokryciem dachów papą termozgrzewalną itd. Zakres prac został wskazany w dokumentacji technicznej i obejmuje w szczególności: - montaż nawietrzaków higrosterowalnych w istniejących oknach - wzmocnienie pęknięć ścian - odbicie na ścianach tynków cementowo - wapiennych - uzupełnienie tynków zew. kat III - uzupełnienie tynkiem cementowo - wapiennym boni prostokątnych - oczyszczenie spoin na gł. 2cm z grzybni i zwietrzałej zaprawy w miejscach łatwo dostępnych - ocieplenie ścian płytami styropianowymi 12cm - wyprawa elewacyjna systemowa np. Atlas - ocieplenie ościeży o szerokości 15cm z cegły płytami styropianowymi - wykonanie przecierki wapiennej tynków np. z przecierki Bomix na części nieocieplonej - malowanie elewacji farbą silikonową - rozebranie obróbek blacharskich murów, okapów itp nie nadających się do użytku - wykonanie różnych obróbek z blachy tytan - cynk - demontaż starych i montaż prefabrykowanych rur spustowych i rynien z blachy tytan - cynk półokrągłych fi 150 (komplet) - rozbiórka starego pokrycia z papy - przemurowanie kominów z cegły klinkierowej - przebicie otworów w ścianach i osadzenie wsporników kotwiących w ścianach dla przedłużanych krokwi - deskowanie połaci dachowych - deski od zewn. strugane - lakierowanie dwukrotne lakierobejcą wszystkich wystających na zewnątrz elementów dachu - w tym nowych i oczyszczanych na starej części budynku - malowanie - 2 krotnie farbą olejną krat i balustrad - malowanie - 2 krotnie farbą olejną stolarki drzwiowej - wykonanie i montaż herbu Gminy - należy przedstawić projekt do akceptacji na etapie wykonawstwa - wszystkie roboty towarzyszące (wywóz gruzu, rusztowania itd.) Z uwagi na to, iż budynek widnieje w ewidencji zabytków Gminy Łubowo, prace zostały zaakceptowane przez Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu. Szczegółowa specyfikacja techniczna znajduje się w zał. nr 7 do SIWZ. UWAGA! Jeżeli w dokumentacji, o której mowa wyżej zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych (ewentualne roboty zamienne wynikłe w trakcie realizacji umowy muszą być uzgodnione z Zamawiającym, zasadność ich wykonania potwierdzona protokołem konieczności i kosztorysem zamiennym zaakceptowanym przez strony umowy, koszty robót zostaną wliczone w cenę ryczałtową - mogą to być jedynie zmiany, które ulepszają realizowane zamówienie, usprawniają proces budowy, nie mogą zmieniać zakresu zamówienia). Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty materiałowe do stosowania w budownictwie a także zapewniać sprawność eksploatacyjną. W załączniku nr 7 do SIWZ załączono też przedmiary, które należy potraktować tylko jako element pomocniczy w przygotowaniu oferty - zakres inwestycji określa załączona dokumentacja techniczna i ona jest podstawą wyceny zadania. Wykonawca, kierując się doświadczeniem przy podobnych realizacjach, mając na uwadze, że w części będzie pracował na obiekcie zabytkowym, winien uwzględnić w wycenie możliwość wystąpienia robót nieprzewidzianych, koniecznych do ukończenia remontu. Możliwe jest też dokonanie oględzin budynku po uprzednim umówieniu się. ROZLICZENIE RYCZAŁTOWE. Z uwagi na fakt, iż remont dotyczy działającego Urzędu Gminy, Wykonawca zobowiązuje się do bardzo starannego zabezpieczenia terenu budowy, które nie spowoduje większych utrudnień w dostępie do biur przez pracowników i korzystających z usług a jednocześnie zapewni im pełne bezpieczeństwo. Wykonawca zobowiązuje się do wyczyszczenia czy odtworzenia wszelkich uszkodzonych, zabrudzonych czy zniszczonych elementów wokół budynku np. kostka brukowa, maszty do flag, trawnik, krzewy itd..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
zgodnie ze siwz
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Terminy realizacji robót związanych z Przedmiotem Umowy strony ustalają następująco: a) rozpoczęcie robót nastąpi po przejęciu placu budowy przez Wykonawcę b) zakończenie robót nastąpi do: 22 lipca 2015r. Termin ten obejmuje faktyczne wykonanie robót i jest ostatecznym terminem zgłoszenia inwestycji do odbioru. Wyłącznie dokonany bezusterkowy odbiór końcowy wraz z dostarczeniem pełnej dokumentacji powykonawczej, w zakresie koniecznym do formalnej możliwości użytkowania obiektu przez Zamawiającego (zawiadomienie o przystąpieniu użytkowania lub uzyskanie pozwolenia na użytkowanie - w zależności od wymogów), upoważnia Wykonawcę do wystawienia ostatecznej faktury VAT. Wykonawcy służy prawo przedłużenia terminu zakończenia przedmiotu umowy o czas trwania przeszkody; w przypadku: a) wstrzymania robót przez Zamawiającego, b) na skutek działania Siły wyższej , c) działania Władz Administracyjnych, d) z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. 3. Zamawiający może jednostronnie wstrzymać wykonywanie robót przez Wykonawcę, jeżeli prace objęte niniejszą umową uzależnione będą od wykonania innych prac towarzyszących lub procesów technologicznych. 4. Oprócz zmian dotyczących terminu wykonania robót zamawiający dopuszcza wprowadzanie korekt umowy dot. wprowadzonych w trakcie trwania umowy regulacji prawnych np. zmiany wysokości podatku VAT. 5. Przewiduje się również możliwość wprowadzenia zmian osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach oraz w SIWZ. Wykonawca może dokonać zmiany osób za uprzednią zgodą Zamawiającego. 6. Dopuszczalne są zmiany związane z ewentualnymi robotami zamiennymi, na które obie strony wyrażą zgodę jak opisano w pkt. IV SIWZ. 7. Dopuszczalne są zmiany dotyczące podwykonawców z wszelkimi obostrzeniami zawartymi w niniejszej umowie, w szczególności opisanymi w §12 niniejszej Umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łubowo 62-260 Łubowo 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2015 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Łubowo 62-260 Łubowo 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
pobierz: