Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na remont dachu i elewacji w Szkole Podstawowej w Fałkowie

2014-06-09 00:00:00

Dyrektor Szkoły Podstawowej w Fałkowie zamieszcza ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na remont dachu i elewacji budynków Szkoły Podstawowej w Fałkowie

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.lubowo.pl
 

Fałkowo: Remont dachu i elewacji budynków Szkoły Podstawowej w Fałkowie, gmina Łubowo
Numer ogłoszenia: 124307 - 2014; data zamieszczenia: 09.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa w Fałkowie , Fałkowo 1, 62-262 Fałkowo, woj. wielkopolskie, tel. 61 427 59 42, faks 61 427 58 58.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu i elewacji budynków Szkoły Podstawowej w Fałkowie, gmina Łubowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dachu i elewacji budynków Szkoły Podstawowej w Fałkowie. Na zamówienie składa się: - oczyszczenie pokrycia blaszanego dachu oraz odtłuszczenie konstrukcji pełnościennych - demontaż obróbek blacharskich rynien dachowych i rur spustowych nie nadających się do użytku - montaż nowych rur spustowych i rynien dachowych - malowanie natryskowe dachu - odbicie tynków cementowo - wapiennych i uzupełnienie tynków - naprawa struktury elewacji budynku - oczyszczenie mechaniczne podłoży ścian, zagruntowanie, malowanie 2x tynków zewnętrznych farbą silikonową (kolor uzgodnić z inwestorem na etapie wykonawstwa) - wyprawa elewacyjna ścian - tynk żywiczny - wykonanie podbitki dachu z desek na wpust - lakierowanie podbitki - malowanie farbą olejną balustrad - ustawienie, przestawienie i rozbiórka rusztowań - skucie nierówności betonu - uzupełnienie płytek schodowych i elewacyjnych - osadzenie kratek wentylacyjnych - wymiana daszku stalowego na daszek łukowy z poliwęglanu - przemurowanie kominów - pokrycie dachu papą termozgrzewalną - malowanie 2 x farbą chlorokauczukową powierzchni pełnych - wywóz materiałów z rozbiórki i wywóz gruzu oraz koszty utylizacji - wymalowanie kolorowej grafiki przedstawiającej dzieci uprawiające sport na ścianie sali sportowej ponad dachem szkoły - wzór do uzgodnienia z inwestorem na etapie wykonawstwa (brak informacji w przedmiarze). Szczegółowa specyfikacja techniczna oraz przedmiary robót (tylko jako element pomocniczy, który pozwala oszacować wielkość zamówienia) zostały zawarte w zał. nr 7 do SIWZ. Wskazana jest wizyta na miejscu w celu zapoznania się ze stanem obecnym budynków - po uprzednim telefonicznym umówieniu spotkania z Dyrektor Szkoły. UWAGA! Jeżeli w dokumentacji, o której mowa wyżej zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych (ewentualne roboty zamienne wynikłe w trakcie realizacji umowy muszą być wprowadzone do umowy aneksem, zasadność ich wykonania potwierdzona protokołem konieczności i kosztorysem zamiennym zaakceptowanym przez strony umowy, koszty robót zostaną wliczone w cenę ryczałtową - mogą to być jedynie zmiany, które ulepszają realizowane zamówienie, usprawniają proces budowy, nie mogą zmieniać zakresu zamówienia). Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty materiałowe do stosowania w budownictwie a także zapewniać sprawność eksploatacyjną..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

zgodnie z siwz

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1. Wykonawcy służy prawo przedłużenia terminu zakończenia przedmiotu umowy o czas trwania przeszkody, w przypadku: a) wstrzymania robót przez Zamawiającego, np. w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych na wniosek Wykonawcy, prac archeologicznych itd. b) na skutek działania Siły wyższej , c) działania Władz Administracyjnych, d) z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. 3. Zamawiający może jednostronnie wstrzymać wykonywanie robót przez Wykonawcę, jeżeli prace objęte niniejszą umową uzależnione będą od wykonania innych prac towarzyszących lub procesów technologicznych. 4. Oprócz zmian dotyczących terminu wykonania robót zamawiający dopuszcza wprowadzanie korekt umowy dot. wprowadzonych w trakcie trwania umowy regulacji prawnych np. zmiany wysokości podatku VAT. 5. Przewiduje się również możliwość wprowadzenia zmian osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach oraz w SIWZ. Wykonawca może dokonać zmiany osób za uprzednią zgodą Zamawiającego. 6. Dopuszczalne są zmiany związane z ewentualnymi robotami zamiennymi, na które obie strony wyrażą zgodę jak opisano w pkt. IV SIWZ. 7. Dopuszczalne są zmiany podwykonawców, na zasadach opisanych we wzorze umowy - zał. nr 6.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łubowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2014 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Łubowo, 62-260 Łubowo 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



 





treść została wydrukowana ze strony
https://www.lubowo.pl/przetarg,ogloszenie-o-przetargu-nieograniczonym-na-remont-dachu-i-elewacji-w.html