Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Łubowo: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami oraz sieci wodociągowej w miejscowościach Lednogóra, Dziekanowice, Moraczewo i Rybitwy, gm. Łubowo
Numer ogłoszenia: 73477 - 2016; data zamieszczenia: 07.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łubowo , Łubowo 1, 62-260 Łubowo, woj. wielkopolskie, tel. 61 4275930, faks 61 4275858.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami oraz sieci wodociągowej w miejscowościach Lednogóra, Dziekanowice, Moraczewo i Rybitwy, gm. Łubowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności (długości przybliżone): a) budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami i przepompownią ścieków w m. Lednogóra gm. Łubowo etap I; działki nr 3/1,3/2,16,18/6,18/7,18/11,133: - sieć kanalizacji grawitacyjnej PCV fi 200mm - 420mb - przykanaliki PCV fi 160mm - 80mb - rurociąg tłoczny fi 90mm - 424mb - przepompownia ścieków wraz z monitoringiem P1 - 1 szt (tylko P1 !!) b) budowa przyłącza wodociągowego w Lednogórze, gmina Łubowo, działka nr 84/6 : - przyłącze wodociągowe PCV fi 90mm - 72mb - hydrant pożarowy nadziemny fi 80mm - 1szt. c) rozbudowa sieci wodociągowej w Lednogórze, gm. Łubowo, działka nr 66/29 i 66/30 - wodociąg z rur PE ciśnieniowych fi 63mm - 90mb d) budowa przyłącza wodociągowego w Moraczewie, gm. Łubowo, działka nr 12/2 - przyłącze wodociągowe PCV ciśnieniowe fi 90mm - 548mb - hydrant pożarowy nadziemny fi 80mm - 1 szt. - wodomierz e) rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Rybitwy, gm. Łubowo, działki nr 2/1 do 2/8 (przedmiotem postępowania jest tylko wodociąg - bez sieci kanalizacyjnej) - wodociąg z rur PCV ciśnieniowych fi 110mm - 530mb - hydrant pożarowy nadziemny fi 80mm - 3 szt. f) rozbudowa sieci wodociągowej w Dziekanowicach, gm. Łubowo, działki nr 164/5 do 164/9, 165/3 do 165/6, 167/1 do 167/4 - wodociąg z rur PCV fi 90 mm - 187mb - hydrant pożarowy nadziemny 80mm - 2 szt. W wycenie należy też ująć wszelkie roboty towarzyszące, przewierty, inspekcje kanałów itd. oraz dostarczenie pełnej dokumentacji powykonawczej. Szczegółowa specyfikacja techniczna będąca podstawą wyceny znajduje się w zał. nr 7 do SIWZ. UWAGA! Jeżeli w dokumentacji, o której mowa wyżej zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych (ewentualne roboty zamienne wynikłe w trakcie realizacji umowy muszą być uzgodnione z Zamawiającym, zasadność ich wykonania potwierdzona protokołem konieczności i kosztorysem zamiennym zaakceptowanym przez strony umowy, koszty robót zostaną wliczone w cenę ryczałtową - mogą to być jedynie zmiany, które ulepszają realizowane zamówienie, usprawniają proces budowy, nie mogą zmieniać zakresu zamówienia). Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty materiałowe do stosowania w budownictwie a także zapewniać sprawność eksploatacyjną. W załączniku nr 7 do SIWZ załączono też przedmiary, które należy potraktować tylko jako element pomocniczy w przygotowaniu oferty - zakres inwestycji określa załączona dokumentacja techniczna i ona jest podstawą wyceny zadania..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferent jest zobowiązany złożyć wadium przed terminem składania ofert w formie określonej przez Ustawę, przy czym w przypadku wpłacenia wadium w formie pieniężnej poniższą kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego: Wielkopolski Bank Spółdzielczy w Łubowie Konto nr: 74 9068 0003 0000 0101 4006 5402 Kwota wadium musi znajdować się na koncie najpóźniej w terminie składania ofert. Kwota wadium wynosi 5.000,00 zł (pięćtysięcyzł 00/100). Kopia dokumentu potwierdzającego złożenie wadium (w przypadku gwarancji lub innego dokumentu określonego przez Ustawę) powinna być dołączona do oferty zaś oryginał należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Łubowo.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - roboty budowlane polegające na wykonaniu przynajmniej 1 budowy/rozbudowy sieci kanalizacyjnej i/lub wodociągowej o wartości nie mniejszej niż 300.000zł brutto (każde z wykazywanych zadań), z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013r. poz. 231) ) - zgodnie z zał. nr 3 niniejszej SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VII siwz. Dokumenty załączone do oferty weryfikowane będą wg formuły spełnia- nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: wymagany kierownik budowy -posiadający uprawnienia wykonawcze zgodne z zakresem zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VII siwz. Dokumenty załączone do oferty (zał. nr 4), weryfikowane będą wg formuły spełnia- nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
zgodnie z siwz
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1. Wykonawcy służy prawo przedłużenia terminu zakończenia przedmiotu umowy o czas trwania przeszkody, w przypadku: a) wstrzymania robót przez Zamawiającego, np. w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych na wniosek Wykonawcy, prac archeologicznych itd. b) na skutek działania Siły wyższej , c) działania Władz Administracyjnych, d) z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. 2. Zamawiający może jednostronnie wstrzymać wykonywanie robót przez Wykonawcę, jeżeli prace objęte niniejszą umową uzależnione będą od wykonania innych prac towarzyszących lub procesów technologicznych. 3. Oprócz zmian dotyczących terminu wykonania robót zamawiający dopuszcza wprowadzanie korekt umowy dot. wprowadzonych w trakcie trwania umowy regulacji prawnych np. zmiany wysokości podatku VAT. 4. Przewiduje się również możliwość wprowadzenia zmian osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach oraz w SIWZ. Wykonawca może dokonać zmiany osób za uprzednią zgodą Zamawiającego. 5. Dopuszczalne są zmiany związane z ewentualnymi robotami zamiennymi, na które obie strony wyrażą zgodę jak opisano w pkt. IV SIWZ. 6. Dopuszczalne są zmiany podwykonawców, na zasadach opisanych we wzorze umowy - zał. nr 6.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łubowo 62-260 Łubowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2016 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Łubowo Łubowo 1 62-260 Łubowo.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
do pobrania: